Digital markedsføring

Cut the crap out of marketing*

Du mangler ikke idéer, men du står overfor udfordringer med at formidle, hvordan dine produkter faktisk er nyttige og værdifulde for potentielle kunder.

TIP: Stop med at sige ting, der hverken er interessante eller betydningsfulde. Drop salgsgas og tomme slogans

Hvorfor? Fordi dine potentielle kunder ikke blot køber, hvad din virksomhed sælger. De køber din virksomhedsidentitet – hvorfor du sælger dit produkt, og hvordan du ønsker at bidrage til en bedre verden og en bæredygtigt fremtid for kommende generationer. Kort sagt – at du har styr på din storytelling

Markedsføring er langt mere end blot selvforherligelse. Markedsføring drejer sig mere om at forbinde mennesker og produkter, skabe nærvær, dele menneskelige fortællinger, præsentere udfordrende og provokerende indhold og hjælpe dine potentielle kunder med at løse deres problemer og udfordringer.

Et reklamebureau, der fokuserer på afkastet af din investering (ROI), åbner uventede døre, skaber opmærksomhed og giver dig garantier om, at din investering vil vokse.

Et datadrevet reklamebureau, der gør dine dage en mere forudsigelige, mindre stressende og langt mere underholdende.

*Det er 100 % lovligt og ufarligt. Sværger. Ama’r halshug!

Se løsninger Kontakt
SEO NÆSTVED.
Reklamebureau Næstved
Digital markedsføring 17 Reklamebureau I næstved.

Kære virksomhedsejer, iværksætter og håndværker

Han satte sig ved skrivebordet og fandt et stykke papir frem. Han snuppede en blyant fra kruset med supermandslogoet, som han havde arvet fra sin onkel, og skrev,

Kære virksomhedsejer

Hvad var det, han lavede? Han vidste godt, at han ikke turde vise brevet til nogle virksomhedsejere. Alligevel føltes det helt forkert. Som om nogen kiggede på ham. Rex tog et viskelæder og fjernede “kære”. Som om det var en ridder, der skrev. Han havde godt nok været KFUM-spejder i ti år, men alligevel…. Han prøvede igen.

Det er hårdt at få en virksomhed til at vokse. Benhårdt.
Du har sikkert været bekymret om, hvor din næste kunde skulle komme fra.
Du er stresset og har sovet ligeså godt som en toårig, der er ved at få tænder.
Og samtidig får dit hår forskellige nuancer af "50 shades of gray".
Og derudover bliver du trukket i en fantasilion forskellige retninger.
OhMyGawd! Du store kineser. Arrrg!

Lige frisk nok der. Joe and the juice-stil. “Så er der en skinny latte til iværksætteren.” Det kunne være, at han skulle få sig en hat og søge job som bartender ligesom i studietiden… Forfra.

Jeg tror ikke, at du ved, hvem jeg er. Men jeg ved, hvem du er, og jeg skriver til dig for at fortælle dig, at jeg synes, at du har et pænt logo og er rigtig sød. Selvom jeg ikke rigtig kender dig😀

Nope. Det lyder super lamt at skrive til erhvervsfolk og selvstændig erhvervsdrivende, at de er søde! Han viskede det ud og skrev NICE 4 dat ass!! Men det var også bare for taberagtigt - som om han gik i 7. klasse. Han skrev videre.

Yo whats up Bizzman
Du har tænkt på en løsning - faktisk har du tænkt på sindzygt mange løsninger. Du mangler faktisk ikke ideér, men har ikke helt formået at oversætte ideérne til markedsføring - ikke helt kommet i gang endnu.
Du tænker... på at starte en blog. "Skal jeg starte en blog?" Du tænker på at starte en podcast? "Skal jeg starte en podcast?" Du overvejer også at udvide din personlige branding. "Skal jeg dokumentere hele mit liv på instagram?

Hvad med chatbots?
ALLLLE taler om chatbots.... Måske skulle du lige teste dem og få dem til at lave din markedsføring.

Rent faktisk....... du burde indrykke nogle annoncer i lokalavisen? Smide 💸3000 efter et nyt logo? Opdatere LinkedIn 5 gange om dagen, ikke sandt?

Nej, vent. Nu har du løsningen. Hvad med at bygge en "elegant" og funklende sprød nye hjemmeside?

Jeps! Det er vejen frem. Det er præcis, hvad du har brug for at få flere kunder i butikken.

En ny hjemmeside..... – fordi intet udtrykker 'global dominans' som en nyt website design!" 

Kinderne brændte. Fuck det. Brevet skulle alligevel ikke sendes. Forfra. Nyt brev.

Han lagde blyanten fra sig. “Hilsen Rex 7.b” Ja, smukt! Kærlighed og hjælpsomhed har ingen alder, sagde hans bedstemor. Men hun var 92 og havde ingen kæreste. Når man går i 7. klasse eller forsøger at hverve sig flere kunder, så har anciennitet, erfaring og alder bestemt noget at sige. Bare Rex havde været et stort reklamebureau (storytelling agency – som de voksne ville formulere det), haft 10.000 5 stjernet anmeldelser på Trustpilot eller havde kørt på knallert. “Hey kommende kunde. Skal du have et lift?


Du læser denne tekst lige nu, fordi – på en eller anden måde – er din virksomhed ikke, hvor du vil have, den skal være, ikke sandt?


Selvom du knokler røven ud af bukserne, selvom du arbejder som en besat, kæmper, presser igennem, hustler og gør alt, hvad du kan for at få dine produkter frem til dine kunder.

Eller måske er på den grønne gren…. og du vil simpelthen bare have mere….

mere sikkerhed i hverdagen

flere penge

mere frihed

mere tid med familien og din firbenet ven

eller bare mere plads til at lade dine ideér vokse

Flere businessclass rejser med din ægtefæle til destinationer, der giver mere sand mellem tæerne.


Rex holdt brevet op og læste det igennem. Så lukkede han øjnene og kyssede papiret. Han vidste ikke rigtig hvorfor. Han gik ikke ligefrem med læbestift eller noget… Men det var som om, at brevet skulle besegles.

Det buldrede ude på trappen. Med hjertet siddende oppe i halsen (altså ikke rent fysisk, men du ved), så fik Rex åbnet skrivebordsskuffen og smidt brevet ned. Han smækkede skuffen i, samtidig med, at døren blev åbnet….


Dit træk

Loader image

Digital markedsføring!

Udfør og håndteret for dig!

Service til små og mellem store virksomheder, der vil trykke speederen i bund og accelerere væksten (return on income)

Og ja! Vi garanterer resultater og dufter fantastisk. Blink. Blink.

Vækst, strategi og personligt træningsprogram

tilrettelagt din virksomhed og dine behov.

Kursuset er til dig, der er seriøst interesseret i at opskalere din coaching-, service,- eller konsulentvirksomhed til et 6 eller syv cifret tal. Blah. blah. Blah. Blah. Blah.

HURTIGT (på måneder – ikke år)

Ingen youtube-videoer – ingen standard pakke.

Din nuværende situation er udgangspunktet.


Fortæl din historie, hvis du vil overleve

Du mangler ikke ideer, men synes, det er en udfordring at omsættes dem til værdi på markedet og fortælle, hvorfor de er nyttige for andre mennesker. Drop usikkerheden ved at prøve på at regne det hele ud selv. Drop gættelegen i skærsilden og de tidskrævende eksperimenter, hvor du famler i blinde efter nemme løsninger. Og lad os være helt ærlige. Det er gætværk. Det er ustabilt. Det er stressende og fører ofte til projekter, der går galt (eller til en psykolog)

Cut the crap. Hold op med at fortælle ligegyldige ting. Det handler om at fokusere på det, der virkelig betyder noget. BUNDLINJEN. Ikke mere ønsketænkning, krydsede fingre og blind tro, men bæredygtig markedsføring, der giver mening og værdi. Og boost derfor din virksomhed med vores solide data- og ROI- drevet tilgang.


Working with people like you –

trusted and battle tested by companies like these

digital marketing bureau digital marketing bureau københavn digital marketing bureau aarhus online marketing bureau marketing bureau priser marketing bureau aalborg marketing bureau kolding b2b marketing bureau
Digital markedsføring 18 Reklamebureau I næstved.
Reklame bureau Næstved
Digital markedsføring 19 Reklamebureau I næstved.
Digital kommunikation Næstved SEO
Digital markedsføring 20 Reklamebureau I næstved.
SEO NÆSTVED
Digital markedsføring 21 Reklamebureau I næstved.

Verden bliver til i fortællingen

På internettet findes der mange såkaldte “reklamebureauer” “guruer” og “eksperter”, der prøver at imponere. Men de fleste af disse mennesker er mere til snak end handling. De er ligesom flødeboller uden skum (flotte, men tomme). Tillad mig at være ærlig. Markedsføring er desværre blevet et nødvendigt onde for virksomheder, og markedsføringen er lidt ligesom det vilde vesten. Det har adskillige blodsugende reklamebureauer udnyttet i årevis. Markedsføring er typisk løgn og latin. Men vi lyver ikke.
Vi har fuld transparent på alle fronter. Og vi har ikke genereret 7,8 milliarder kroner (med et M) for vores kunder inden for 1067 forskellige brancher og nicheområder – endnu.

Vi er en helt nystartet virksomhed, og vi kan ikke prale af særlig mange selvstændige resultater – endnu. Men i modsætningen til mange andre såkaldte eksperter, så er vi ved at sluge vores egen medicin. Og netop fordi, du er ved at læse denne tekst, så begynder det at virke. Resultaterne er på vej.


Hvad siger de andre?

, Kommunikation, Kundeloyalitet, Marketingstrategi, SEO optimering, Sociale medier, Webdesign, Branding, Digital marketing, Grafisk design%
Digital markedsføring 22 Reklamebureau I næstved.

Jeg går aldrig til andre igen

“Allerede efter den første time fik jeg resultater. En lille ændring. Jeg fulgte anbefalingerne fra UNICORGI. Jeg har seriøst ikke haft nogle tilmeldinger på min mail tidligere, men det ændrede sig markant.”

Hassan Noaf

Salonejer og iværksætter, Axel frisør. Næstved

Kommunikationsbureau. Kommunikationsbureau københavn. pr bureau. Pr bureau københavn. Agency København bureau.
Digital markedsføring 23 Reklamebureau I næstved.

En reflekterende praktiker

“Emil er en meget selvstændig, udviklingsorienteret og engageret samarbejdspartner, der har en helt særlig evne til at takle uforudsete begivenheder positivt og konstruktivt. Da Emil både er en alsidig, udadvendt, kvik og arbejdsom person, kan jeg ikke forestille mig en virksomhed, hvor Emil ikke kan bidrage positivt til den faglige udvikling og et positivt læringsmiljø.”

Dickson Rajanayagam

Undervisningskoordinator, Center for sex og sundhed. Odense

Reklamebureau Næstved
Digital markedsføring 24 Reklamebureau I næstved.

En kæmpe succes

“Det er mange år siden, at vi har haft så mange mennesker i huset på samme tid – og når det sker, så opstår der noget helt magisk. Huset kommer til live og folder sig ud på en særlig måde. Pludselig bliver den lange gang til et langt samtalerum med mennesker på vej ind og ud af værksteder og læringsrum, til og fra et eksotisk madudbud, til generationer der mødes på kryds og på tværs.

En skøn oplevelse😊

Fortsæt med at drømme, tænke tanker, fostre ideer eller skrid til handling – spørg Emil om steroider til din virksomhed.”

Ove Koch Larsen

Erhvers- og udviklingschef, VVC- Skolen for voksne. Albertslund.

, Kommunikation, Kundeloyalitet, Marketingstrategi, SEO optimering, Sociale medier, Webdesign, Branding, Digital marketing, Grafisk design%
Digital markedsføring 25 Reklamebureau I næstved.

Mors dreng
Han har altid hjulpet mig med elektronik og tekster. Han er sådan en god dreng.

Ellen Brandt

Mor. Egtved.

NOT Featured On

hubspot
Digital markedsføring 26 Reklamebureau I næstved.
guardian
Digital markedsføring 27 Reklamebureau I næstved.
wired
Digital markedsføring 28 Reklamebureau I næstved.
forbes
Digital markedsføring 29 Reklamebureau I næstved.

Reklamebureau i Næstved- ofte stillede spørgsmål

Loader image

Et godt digitalt reklamebureau vil gøre alt for at lære din forretning at kende. Bureauet vender vrangen ud på din hjemmesides trafik (eller mangel på trafik). Det digitale bureau etablerer og optimerer dine platforme og giver dig et klart overblik over dine yderligere optimeringsmuligheder. En væsentlig del af reklamebureauets strategi bør være løbende evaluering – uanset om bureauet ligger i Næstved eller bureauet ligger i København. Formålet med evalueringer er at skabe en optimal balance mellem investering og de reelle resultater, som du opnår.

Det gør vi også.
Men i modsætning til andre kommunikationsbureauer er holdet bag “UNICORGI” ikke blot interesseret i at skabe og vedligeholde den perfekte balance. Vores mål er at knuse dine modstandere, forvandle dine websidebesøgende til købere og give dig den størst mulige “Return on Investment” (ROI) via de mest effektive strategier, der findes.

 

 

Lad mig lige stoppe dig et øjeblik. Du får ikke bare endnu et “smigrerne strategisk møde eller workshop, der identificerer målgruppe, serverer markedsanalyser og laver handlingsplaner” (Host salgstaler). UNICORGI skaber win-win situationer.

For at være ærlig – Vi kan ikke på forhånd – uden at kende din virksomhed – love dig noget.  Vi er nødt til at tale med dig, men hvis din forretning er ligesom andre lovlige virksomheder, så tør vi godt give store garantier.  UNICORGI lover, at du ikke skal betale en krone, hvis du ikke får de aftalte resultater. Din succes er vores succes. Hvis du ikke får de aftalte resultater, så får vi ingen løn.

Vi tør godt give store garantier i modsætning til andre digitale marketingsbureauer. Vi er nådesløse pragmatiske i forhold til at få din virksomhed til at vokse. Resultater siger mere end ord og tillid er fundamentet.

Garantierne bliver uddybet på de kommende ydelsessider.

Return on investment forkortes til ROI.

Er du seriøst interesseret i at realisere dit vækstpotentiale, styrke din virksomhed og positionere dig som dominerende inden for dit felt?

Så kan vi godt arbejde med dig.

Er du klar til den slags resultater, der vil få dig til at juble af glæde. Vi er specialister i at skabe en betydelig ROI (Return On Investment), maksimere dit afkast og smadre dine forventninger.

Så kan vi godt arbejde med dig.

Forstår du vigtigheden af at investere 1 krone for at generere 5 kroner i værdi?

Så kan vi godt arbejde med dig.

Det gør ikke noget, hvorvidt du er en stor eller lille virksomhed, men det er en forudsætning, at du er klar til at udfordre normen i din branche og bidrage til, at verden bevæger sig fremad.

Hvorfor smager pandekager godt? Hvorfor er vand vådt?

Nej, spørg til side. I stedet for at spamme dig med en masse selvpromoverende pral, så lad os svare på denne måde.

Betragt de andre kommunikationsbureauer som dit nytårsforsæt.

Nytårsfortsæt. Du er tændt. Du vil i god form, og du starter godt i januar. Du er topmotiveret og træner tre timer om dagen i starten af januar. Du træner i slutningen af januar mindre end en time om dagen. I februar mister du initiativet. Det løber ud i sandet. Det er intensitet.  Det holder ikke. Sådan skaber du ikke forandringer og vækst i din virksomhed. Dit engagement er ikke nok. Det er de små ting, der skaber forandring. Det smadrer dine konkurrenter.

Det kan være meget små ting, men når du er konsistent og gør det over lang tid. Så kommer der resultater ud på den anden side. Perfektionisme kan blive forkrøblende, så forsøg ikke på at redde hele verden, men gør en helt simpel ting. En lille ting er nok. Det er konsistens kontra intensitet. Det er, hvad vi stræber efter. Og jeg kan godt afsløre, at en del af hemmeligheden er at tænke:

  • Hvad er 1% mere?
  • Hvad er 1% bedre?

Hvad kan gøre din virksomhed 1 procent bedre lige nu? Hvad kan gøre din træning 1% bedre?

Pointen er, at du ikke nøjes med at læse en enkelt side i en bog. Du nøjes ikke med at lære en enkelt akkord. Du nøjes ikke med at lave en enkelt Facebook-reklame. Du nøjes ikke med at tage en armbøjning.

Den 1 % bliver sammen med de andre 1 % til meget mere.

Det er sådan, at du bliver bedre til at gøre alt muligt.

Det er sådan, at din virksomhed vokser.

Det føles ikke så skræmmende, når du skal starte på noget nyt, hvis du tænker på den pragmatiske måde. En ting. En lille ting er nok. Du skal bare trykke på den LILLA KNAP, så er du i gang.  Det er, hvad vi stræber efter.

Det er ofte problemet for mange virksomheder (og studerende). De har set 12-tallet, men de forstår ikke, at det starter med skrald. Du er måske også flov over din kladde og vil helst udskyde næste skridt. Det kan nemlig være meget svært at stole på en proces, som du kun har hørt om, men lad mig spørge på en anden måde.

Måler du dine børns succes i sport på udfaldet (om de vinder eller taber)? Eller måler du det på deres indsats?  Gør de det bedste, de kan?  Udfylder de deres potentiale? Gør de deres bedste?

Hvad betyder noget for dig?

Ja, men hvad har mine børn med min virksomhedposition at gøre? Godt spørgsmål. Dine børn er fremtiden ligesom dine klienter er fremtiden. Det er en metafor for din værdifortælling – dit purpose.

EU stiller lovkrav om bæredygtig selskabsledelse, forbrugere tjekker for svanemærker og miljøblomster, før de lægger deres vare i kurven. Et stigende antal virksomheder tager i disse år FN’ 17 verdensmål til sig, men er du egentligt helt klar over, hvordan din virksomhed bidrager positivt til FN 17 verdensmål.

  • Er din storytelling troværdig?
  • Hvordan skaber din virksomhed bæredygtige resultater?
  • Hvordan styrker virksomhedens sin markedsposition via grøn omstilling?

Det kan være meget små ting, men når du er konsistent og gør det over lang tid, så lover jeg, at der kommer resultater ud på den anden side.

Konsistens kontra intensitet.

Walk the talk. Det er irrelevant for os, om vi har en klient eller en million kunder. For os handler det om at blive de mest effektive og samtidige bidrage til en bedre verden. UNICORGI er dermed ikke et reklamebureau for alle. Det er faktisk en fundamentalt anderledes tilgang end andre kommunikationsbureauer og reklamebureauer i Danmark.

Ord siger meget, men handling siger mere. Walk the talk og undgå shitstorms.

At vi så samtidige skaber fantastiske resultater – det er ikke tosset. Du skal selvfølgelig tjene dine penge, og det er også federe at tjene flere penge på et projekt end færre penge. Enig.

Sammen fixer vi verden.

Men er du i tvivl, så lad os snuppe en kop kaffe. Jeg er godt nok ikke så vild med kaffe, så jeg drikker sandsynligvis et glas vand eller en kop varm kakao med flødeskum, men det ændrer ikke konceptet. Det plejer at være nogle rigtig interessante samtaler, da de fleste, der bygger forretninger, ofte er meget passionerede mennesker. Af samtalerne har jeg hørt flere træk, der bliver gentaget. Men de fleste entrepreneurer er også under et voldsomt pres – måske ængstelige.  De er ofte til eksamen hver dag. De skal kunne betale madpakken til børnene og og måske nogle ansatte.

Anyways, hvis du vil udvide din virksomhed og skrive hjem om de gode oplevelser, så følger vi princippet “vores løn betales af din vækst”. Du har dermed intet at miste.

Hvis du læser denne sætning, så har du har netop læst en lang tekst. Tiden forsvandt. Du blev opslugt. Godt tegn. Sådan bør det være. Du har ikke forsøgt at løbe skrigende bort. Du sammenligner ikke dig selv med andre mennesker. Du spørger måske. Hvad skal vi lave i dag ? Og svaret er (som Pingo og Brain ville sige det). Det samme, det samme som vi altid laver. Forsøge at overtage verdensherredømmet – ikke på en ondskabsfuld terminatoragtig måde, men sammen med regnbuer, corgier og enhjørninger.

Vi har overensstemmelse mellem vores ord og vores handlinger. Vi tilbyder garanti for alle kilder med trafik. Det gælder altså både Google ADS, Facebook Marketing og søgeoptimering (SEO).

Hvis vi ikke rammer de aftalte mål, så skal vi ikke have nogle penge. Du beholder tilgengæld alle de forbedringer, som vi har lavet. Din succes er vores succes.

 

Kort sagt:

Mindre snak – mere action, mere forudsigelighed i din virksomhed, mere tid, større frihed, flere penge, større sikkerhed, mindre stress

Det allervigtigste strategi for enhver forretning er nemlig – skabe goodwill.

Vores grundlæggende filosofi er derfor, at vi efterlader verden bedre end vi fandt den. Princippet gælder i både stort og småt.

Der er ikke et rigtigt svar. Det afhænger din virksomhed – selv hvis I to virksomheder, der forsøger at fiske i samme hav. Lad os blive mere konkret. Der vil være forskel på dig og din største konkurrents hjemmesider. Din er nyere/ældre. Din konkurrent har måske en ringere/bedre konverteringsrate. Den ene hjemmeside har måske brug for mere førstehjælp og linkbuilding. Det kan være, at du har brug for en intensiv strategi til at få flere links og en seriøs “content marketings” kampagne. Din konkurrent har måske mere brug for Google Adds. Sådan fortsætter listen.

En ting har de dog til fælles – DATA!
Dybdegående analyser af digitale trends inden for reklamebranchen og sociale medier er afgørende for at holde sig ajour med udviklingen inden for marketing. Reklamebureauer bør derfor være opmærksomme på de nyeste tendenser inden for reklamer og bruge dem til at skabe effektive annoncer på sociale medieplatforme. Et velrenommeret reklamebureau har adgang til omfattende data om forbrugeradfærd, hvilket er afgørende for at påvirke markedsføringsstrategier og skabe effektive reklamer og branding.

Data spiller en central rolle i dagens digitale reklameverden. Ved at analysere disse data kan du få et dybere indblik i, hvordan forbrugernes adfærd påvirker marketing og reklamer for kunderne. Reklamebureauer bruger data til at identificere trends og mønstre inden for annoncering og markedsføring, der kan hjælpe virksomheder med at målrette deres budskaber mere effektivt.

Ved at bruge data som grundlag for beslutninger inden for markedsføring og reklame kan man træffe mere oplyste beslutninger, der gavner både kunder og sociale medier. Data giver mulighed for at identificere de mest effektive marketingstrategier og optimere kampagner baseret på faktiske resultater. Med fokus på kundeservice kan virksomheder bedre imødekomme behovene hos kunder og skabe værdi for dem.

Data hjælper med at forstå, hvad der virker bedst for vores klienter og tilpasse vores strategi derefter. Dette bidrager til en mere målrettet tilgang til marketing og øger resultaterne for vores kunder. Vores smål er at levere effektive advertising løsninger, der imødekommer behovene hos vores klienter.

Når du skal vælge det rette marketing reklamebureau til din virksomhed, er der flere trin, du kan følge for at evaluere dine muligheder og finde den bedste marketing løsning.

Her er en trin-for-trin guide til at hjælpe dig med at finde det perfekte reklamebureau i næstved.

  1. Identificer dine specifikke behov og mål for marketing: Start med at definere, hvad din virksomhed har brug for i form af marketing. Ønsker du at øge synligheden på sociale medier? Har du brug for hjælp til at udvikle en stærk brandidentitet inden for markedsføring? Identificer dine marketingmål og -behov, så du ved præcis, hvad du leder efter inden for marketing.

  2. Undersøg markedet for marketing og find forskellige reklamebureauer, der er tilgængelige. Se på deres hjemmesider, læs anmeldelser og tal med andre virksomheder i dit netværk for at få anbefalinger inden for marketing.

  3. Vurder bureauernes marketingserfaring og ekspertise: Når du har identificeret nogle potentielle kandidater inden for marketing, skal du se nærmere på deres erfaring inden for dit specifikke område eller industri. Har de arbejdet med lignende virksomheder før? Har de opnået gode resultater?

  4. Find et marketingbureau med den rette kemi og kreativitet: Det er vigtigt at finde et reklamebureau, der passer godt til din virksomhed og kan hjælpe med din marketingstrategi. Mød dem personligt og se, om I har den rette kemi inden for marketing. Spørg også ind til deres kreative tilgang og ideer for at sikre, at de kan levere det marketing, du har brug for.

  5. Vurder omkostningerne: Selvfølgelig er prisen også en vigtig faktor.

Et reklamebureau spiller en afgørende rolle i virksomheders markedsføringsstrategi og udviklingen af deres hjemmesider. Reklamebureauet er ekspert i at skabe effektiv reklame og marketing, og deres fokus bør være er at hjælpe virksomheder med at nå ud til deres målgruppe gennem effektiv annoncering og markedsføring. Reklamebureauet er ekspert i at skabe effektiv reklame og marketing, og deres mål er at hjælpe virksomheder med at nå ud til deres målgruppe gennem effektiv annoncering og markedsføring. Her er nogle vigtige punkter, der viser, hvordan et reklamebureau med fokus på marketing og advertising kan hjælpe med at levere en effektiv service.

  • Strategisk planlægning af markedsføringskampagner: Et reklamebureau i Næstved er ekspert i strategisk storytelling og kan hjælpe virksomheder med at skabe en effektiv markedsføringsstrategi. Med deres fokus på marketing og advertising kan et reklamebureau tilbyde en bred vifte af services, der imødekommer virksomheders behov. Ved at samarbejde med et reklamebureau kan virksomheder forbedre deres ROI (RETURN OF INVESTMENT). Lad os være ærlige. Det er målet.

  • Med et knivskarpt fokus på marketing og advertising kan de bedste reklamebureauer tilbyde en bred vifte af services, der imødekommer virksomheders behov. Ved at samarbejde med et reklamebureau kan virksomheder få vendt deres nedture og konflikter til en indædt kamp for at retfærdigheden skal ske fyldest. Marketing- og reklamebureauet kan analysere målgruppen og konkurrencen for at identificere de bedste måder at nå ud til potentielle kunder. Med deres erfaring kan de levere effektive marketing- og reklameløsninger. Ved at bruge data og indsigt kan marketing agency designe kampagner, der taler direkte til målgruppens behov og ønsker. De kan de levere effektive løsninger til at bringe et budskab ud til målgruppen. Det gør vi også, og vi smækker ikke med døren, før målet er nået.

  • De hemmelige ninja redskaber er bl.a. ekspertise inden for marketing, webdesign, brugeroplevelse og konverteringsoptimering: Mange reklamebureauer har dygtige webdesignere med fokus på service, der kan skabe flotte og funktionelle hjemmesider, men vi sætter effektivitet over æstetik. De fleste reklamebureauer i Næstved har også fokus på at optimere brugeroplevelsen på hjemmesider. Bureauerne anvender strategier, der skal sikre, at besøgende nemt kan finde den information, de leder efter, samt navigere rundt på siden problemfrit. Konverteringsoptimering er også en vigtig del af bureauets marketingarbejde – de tester forskellige elementer på hjemmesiden for at maksimere antallet af besøgende, der bliver til kunder.

  • Et effektivt samarbejde mellem et reklamebureau og en virksomhed er afgørende for at skabe en succesfuld marketingstrategi, siger de fleste såkaldte “eksperter”, “indernæt guruer” og reklamebureauer. Det passer ikke. Det er bare en del af salgstalen. Du kan fint selv. Det er mere et spørgsmål og tid. Du bliver en ninja til marketing, hvis du ønsker at styre det selv. Vi laver en realistisk plan sammen, hvor du får feedback en gang om ugen. For at få bedst mulig effekt bør virksomheden give marketingbureauet indsigt i deres mål, vision og produkter/tjenester, mens bureauet bør bidrage med ekspertise inden for markedsføring, reklamer og effektiv kommunikation.

En fix marketingsmand i habit brasede ind af hoveddøren.

“Hej Rex. Hvad laver du?”

“Ikke noget. Skulle du ikke opstøve kunder på gågaden?

“Chefen er syg, så vi har fået frie hænder. Det betyder, at jeg har gode nyheder til dig….

“Godt for dig” mumlede Rex.

Marketingsmanden fortsatte mekanisk uden at lytte.

“Du skal bare lyve, spamme og forveksle likes med kundeforbindelser. Du vil snart stå med følelsen af “Hey – jeg har styr på det her shit”

Du vågner op hver morgen til en inbox, der er fyldt med hilsner fra potentielle kunder, der er ivrige efter at købe hos dig (leads).

Du får konstant og forudsigeligt flere nye kunder. Det bliver så mange, at du overhovedet ikke aner, hvad du skal gøre med dem.

Uanset om vi får en ny finanskrise, mere corona eller Putin starter en ny krig.

Og du behøver derfor ikke længere bruge weekenden på at bekymre dig om arbejde.

Alt bliver skemalagt, struktureret og kommer til at køre på skinner

“DSB har ikke altid en godt ry”, hviskede Rex.

“DU får styr på din bizz og en følelse af sindsro vil skylle ind over dig. DU er helten. Du bestemmer retningen for dit eventyr. ” Den smarte reklamemand pegede på direkte på Rex.

“Og det begynder alt sammen ved, at du beslutter, “hvilken vej, du vil gå.”

Rex kiggede venligt på det omvandrende reklamebureau, manden i habit. Han kunne se, at manden ikke lyttede og blot forsøgte at sælge middelmådige produkter til gennemsnitsforbrugeren.

“Hvad vil du? Hvad bidrager du egentlig med? Er det nu, at englene begynder at synge?”

Reklamemanden vendte sig om og forsvandt uden at lukke døren efter sig. Rex sukkede, rejste sig og skubbede døren i, åbenbart lidt for hårdt. Han kunne med det samme høre naboen brøle. “Lad være med at smække med døren.”

Så er der serveret

Læs Artikel
Scroll to Top